Er du vår nye kollega?

Vi søker nå etter en lærer/spesialpedagog til stilling som rådgiver/prosjektmedarbeider i 80-100% stilling.
3 år med mulighet for forlengelse/fast ansettelse

Norsk Tourette Forening (NTF) er en landsdekkende interesseorganisasjon som arbeider for kunnskap om- og forståelse for Tourettes syndrom og kroniske ticstilstander. NTF ble stiftet i 1986, og er en organisasjon for alle med Tourettes syndrom, deres familier, venner, fagpersoner og andre interesserte. Organisasjonen har omtrent 2000 medlemmer fra hele landet, og det finnes fylkeslag i de fleste av landets fylker. Vi arbeider for at alle med Tourettes syndrom skal få riktig diagnose så tidlig som mulig og dermed kunne få rett behandling og hjelp. Det er en viktig målsetting at god kompetanse i helsetjenestene og god behandling skal være tilgjengelig for både barn og voksne - over hele landet.
Vi holder til i fine lokaler på Hovland i Larvik, og vi er i dag 4 ansatte på kontoret. Nå søker vi etter en ny kollega.

For å komme til den fullstendige stillingsutlysningen, trykk her.

Vi gleder oss til å få en ny kollega med på laget.