Sted: Nodelandshallen, Nye kirkeveg 26, 4645 Nodelang Tid: 20.11.2021 10:00 - 16:00

Velkommen til skytedag 20.11.2021 - et arrangement for hele familien.

NTF Agder fylkeslag og Greipstad skytterlag har gleden av å invitere hele familien til skytedag inne i Nodelandshallen på sin skytebane  20.11.2021
Adr.: Nye kirkeveg 26, 4645 Nodeland

Vi må forholder oss til Greipstad skytterlag sine retningslinjer i forhold til våpenhåndtering. Instruktører vil gi nødvendig opplæring før hvert lag skal skyte. Inne på selve skytebanen vil det også være instruktører til stede for å hjelpe skytterne.

For å kunne forberede aktiviteten på forhånd med ferdig skrevne skytelag, trenger vi påmelding fra alle som ønsker å skyte.

Det vil bli en dag med venting. For å minske ventetiden planlegger vi å dele dere opp i 2 grupper. Vi vil prøve, så langt det lar seg gjøre, å gi dere plass på ønsket gruppe.

Gruppe 1 møter kl. 10.00

Gruppe 2 møter kl. 13.00

Dere vil igjen bli delt inn i skytterlag på 9 personer pr lag.

Premieutdeling blir utdelt rett etter hvert skytterlag er ferdig. Hver skytter får en premie og et ark som viser skyteskivene sine.

I venterommet vises skyteskivene på storskjerm.

Det vil bli en liten kiosk hvor dere kan kjøpe mat og drikke. Her kan dere være så lenge dere selv ønsker etter deres skyting er ferdig.

Pris pr. skytter: 50,- /200,- pr familie Dette inkluderer leie av instruktør, pris for skyting og premie.

PÅMELDINGSFRIST 20. oktober 2021

Ved påmelding –  oppgi:

• Navn og alder på de som skal skyte
  • kohort/ hvem som vil skyte på samme lag.
  • Oppgi ønske om gruppe 1 eller 2
  • Vipps til NTF Agder Fylkeslag #106169 kr. 50,- pr. skytter /200,- pr. familie

Håper vi ser dere!

Styret i Norsk Tourettes forening Agderfylkeslag

Vi forholder oss til de nasjonale smittevernreglene, samt Greipstad skytterlag sine retningslinjer. Alle som kommer, må registrere seg med navn og telefonnummer. Det gjelder også dere som ikke skal skyte.