Sted: Hokksund ungdomsskole, Rådhusgata i Hokksund Tid: 17.11.2019 11:00 - 15:00

Invitasjon til bakedag!
Dato:Søndag 17.november 2019
Tid:11.00 – 15.00
Sted:Hokksund ungdomsskole, Rådhusgata i Hokksund
Tema: TS ved høytider og familieliv

Alle medlemmer av Norsk Tourette Forening med familie er hjertelig velkommen til bakedag og hyggelig samvær på Hokksund ungdomsskole. Vi har booket skolekjøkkenet som vi får disponere.

Ring eller send sms til Jan Vidar på telefon 90 56 07 67 når dere står utenfor så vil en likeperson komme og låse dere inn og ta dere imot. Likepersoner vil være tilstede fra 11.00-15.00, men dere velger helt selv når dere ønsker og komme og være tilstede innenfor dette tidsrommet.

Fylkeslaget stiller opp med pepperkakedeig, pepperkakeformer, bakepapir, og brus. Dere står fritt fram til å medbringe ingredienser og utstyr for de som har lyst til å bake litt annen julebakst.

Påmelding innen 15. november til buskerud@touretteforeningen.no eller 90 56 07 67. Har du spørsmål til arrangementet så er det bare og ta kontakt.

Håper vi ses!