Sted: Hønefoss kino, Hønefoss bru 3, 3510 Hønefoss Tid: 24.10.2020 13:00 - 16:30

Dato: Lørdag 24.oktober 2020
Tid:   13.00
Sted: Hønefoss Kino, Hønefoss Bru 3, 3510 Hønefoss
Tema: Sosialt
Å mestre sosiale arenaer med TS

Alle medlemmer av Norsk Tourette Forening med familie er hjertelig velkommen til familiekino på Hønefoss Kino. Vi ser Børning 3 som har Norgespremiere 14.april! Filmen starter kl 13, så fint om dere kommer litt før dette. Alle som vil får valgfri snacksmeny inkludert drikke. Aldersgrensen på filmen er 6 år, og den varer i 1 time og 40 minutter. Det blir lukket visning kun for våre medlemmer. Dere vil bli tatt imot av likepersoner fra fylkesstyret.

Etter filmen går vi på Peppes Pizza for litt mat, Fylkeslaget dekker pizza og 1 brus pr person.

Egenandel: Gratis

Påmelding innen 21. oktober til buskerud@touretteforeningen.no eller 911 49 288(Elin Solenby Sparr), her kan du også ta kontakt om du har noen spørsmål.

Corona gjør også at vi må forholde oss til følgende retningslinjer på arrangementet:
For å kunne hjelpe kommunene med eventuell smittesporing i etterkant føres det en liste over alle deltakere med navn, adresse, fødselsdato og telefonnummer. Denne listen blir oppbevart i 10 dager før den slettes.
Dersom man har symptomer på smitte eller er i karantene kan man ikke delta på arrangementet.
Fylkesstyret vil ha antibac tilgjengelig for deltakere.

Hjertelig velkommen!