Sted: Egon, Bragernes Torg 13, Drammen Tid: 26.03.2020 19:00 - 21:00

Alle voksne medlemmer av Norsk Tourette Forening er hjertelig velkommen til et sosialt og hyggelig voksentreff! Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet(Bufdir) har kurs for foreldre med barn med spesielle behov, både for aleneforeldre og par. Kursene heter Hva med meg? og Hva med oss?. Regionsansvarlig for kursene, Kristin Askevold, kommer på treffet for å snakke litt om kursene og det å være foreldre til barn med spesielle behov. Etterpå blir det god tid til prat/erfaringsutveksling. Fylkeslaget spanderer valgfri mat og drikke(ikke alkohol) denne kvelden. Dere vil bli tatt imot av likepersoner fra fylkesstyret.

Påmelding innen tirsdag 24.mars til: buskerud@touretteforeningen.no eller til Marwin på 95 07 43 01. Her kan du også henvende deg hvis du har noen spørsmål.