Sted: Pizzanini, Torggata 24, 2317 Hamar Tid: 03.12.2019 18:30 - 21:00

Velkommen til foreldre- og unge voksne-samling på Pizzanini, Hamar

Tirsdag 3. desember kl. 18:30.

Vi i NTF Hedmark fylkeslag ønsker å invitere foreldre og unge voksne til en hyggelig førjulskveld, med pizza, på Pizzanini, i Hamar.

Egenandelen er kr 50,- pr. person.

Egenandelen vippses til nr: 95146028. De som ikke har vipps, kan de betale kontant ved oppmøte.

Vi håper så mange som mulig vil være med. Vi er et helt nytt styre som ønsker å bli kjent med de øvrige medlemmene. Det blir uformell førjulsprat med mulighet for å dele erfaringer om Tourettes syndrom og bli kjent med andre medlemmer i fylkeslaget.

Vi legger til rette for å dele gruppen i unge voksne og foreldre hvis vi blir mange nok til at dette er naturlig og ønskelig. Vi sitter i et skjermet rom i underetasjen på Pizzanini denne kvelden.

Vi krever ingen påmelding til dette arrangementet men send gjerne en sms dersom du/dere planlegger å delta. (Lene Emilsen : tlf 92055081)

Hjertelig velkommen.