Sted: Bømlo Kulturhus, Kulturhusvegen 20, 5430 Bremnes Tid: 30.01.2020 19:30 - 21:00

Adrian Lund – med djevelen på ryggen

Som ung opplevde Adrian mobbing og utanforskap, og han droppa ut frå skulen. I dag er han ekspert på å utfordre egne grenser, og han veit korleis han skal takle ting i livet. Opplev Adrian Lund i Bømlo kulturhus, torsdag 30. januar 2020 kl 19.30-21.00.

Adrian Lund har Tourettes syndrom, noko som inneber mange ufrivillige lyder og rørsler. På tross av dette har han 10 år i servicebransjen bak seg. Mange kjenner Adrian frå 2016, då han deltok i realityserien 71˚ Nord. Adrians største styrke som føredragshaldar er hans eigenskap til å få publikum med på det som mest liknar ein berg og dal-bane av kjensler. I eit fyrverkeri av eit føredrag gir han inspirasjon til å møte utfordringar med eit positivt tankesett. Her blir det latter og tårer i skjønn forening.
Bømlo kommune gir blå folkehelseresept til alle som ønsker seg en vekker, trenger påfyll av motivasjon, eller rett og slett vil bli underholdt.

Her er ALLE er velkommen, gratis inngang!
(Føredraget vert arrangert i samband med Bremnes ungdomsskule si temaveke «GOD NOK», der elevane vil få oppleve Adrian på dagtid, fredag)