Sted: Lagunen kino, Laguneveien 1, 5239 Rådal Tid: 04.07.2021 18:00 - 20:30

Vi ser filmen "Fast and furious 9" i en lukket kinosal kun for våre medlemmer.

Dato: Søndag 4. Juli 2021
Tid: 18.00 (Oppmøte gjerne 15 min før)
Sted: Lagunen kino, Laguneveien 1, 5239 Rådal
Tema: Å mestre sosiale arenaer med TS
Egenandel: 50,- per person.

Alle medlemmer av Norsk Tourette Forening med familie er hjertelig velkommen til familiekino på Lagunen Kino.
Vi ser Fast and furious 9 som har norgespremiere 25. juni!
Filmen starter kl. 18, så fint om dere kommer litt før dette. Aldersgrensen på filmen er 12 år, men barn ned til 9 år kan komme ilag med voksne.
Filmen varer i 2 timer og 23 minutter. Det blir lukket visning kun for våre medlemmer med familie. Det er begrenset antall plasser, så her gjelder førstemann til mølla prinsippet. Dere vil bli tatt imot av likepersoner fra fylkesstyret.
Etter filmen legger vi til rette så de som ønsker det kan ta en matbit på Shakes and burgers, men dette må i så tilfelle betales av egen lomme.

Påmelding innen 2.juli til: vestland@touretteforeningen.no eller 950 74 301(Marwin C. Stustad), her kan du også ta kontakt om du har noen spørsmål.