Sted: Hedmarksvidda Tid: 11.03.2023

Velkommen til hundekjøring lørdag 11. mars 2023 kl. 13.00.

NTF Innlandet fylkeslag inviterer samtlige medlemmer til hundekjøring i regi av Team Alaska Husky Turglede.

Vi legger opp til en hyggelig utendørsaktivitet med hundekjøring, lek og grilling. Vi kjører hundeslede på en rute som er 6 km lang og avslutter deretter med grilling av pølser, nystekte vafler, kaffe og solbærtoddy. Voksen og barn over 13 år kan føre sleden selv.

Husk: Varme sko, tykke og vindtette votter, jakke og bukse.

Adresse: Ellevsætervegen 659, Brumunddal

Egenandel:
Dette er en aktivitet som spiser store deler av fylkeslagets årsbudsjett. Vi ser oss derfor nødt til å beregne en egenandel per person. Egenandelen inkluderer tur med hundeslede, mat og drikke. Barn betaler kr. 150,- i egenandel, voksne over 18 år betaler kr. 250,-. Egenandelen begrenses oppad til maks kr. 600,- per familie. Ikke-medlemmer som eventuelt ønsker å delta, belastes full pris, kr. 998,- per person.

Egenandel kan vippses til nummer 15341.

Påmeldingsfrist:
Siste frist for påmelding er fredag 24. februar 2023. Påmelding sendes på e-post til ntf.innlandet@gmail.com eller via sms / telefon til 97658733.
Vi trenger fullt navn og adresse på samtlige som skal kjøre, samt alder på alle barn.
Påmeldingen er bindende, og innbetalt egenandel vil ikke bli refundert dersom noen allikevel ikke har anledning til å delta.

Ta kontakt om noe skulle være uklart!
Velkommen til en hyggelig utedag!

...Og så håper vi så klart at alle blir med videre til Steinvik Camping på Moelv for gjennomføring av årsmøtet, pizza og lek for barna i etterkant av hundekjøringen.