Sted: Fosnavåg Tid: 03.10.2020 12:00 - 17:30

Velkommen til en flott UNGDOMSSAMLING og FAMILIEDAG i FOSNAVÅG lørdag 3. oktober 2020

Vi byr på foredrag og fotokurs for ungdom fom. ungdomsskolealder av fotograf Rune Hammerstad, pizza og RIB-tur. For resten av familien byr vi på aktivitet i klatreparken i Fosnavåg, pizza og RIB-tur.

Foredrag v/Rune Hammerstad der han forteller om sine egne erfaringer i sitt liv med Tourettes Syndrom og bruk av meditasjon som et hjelpemiddel i hverdagen.
Rune er fotograf av yrke, og ønsker å gi et kurs i fotografering til våre ungdommer.

Programmet er ikke helt spikret ennå, men ser foreløpig slik ut:
(Endringer kan derfor komme)

Ungdomssamling fom. ungdomsskolealder:
12.00 – 14.00 Foredrag for ungdommen v/Rune Hammerstad -  livet med Tourettes Syndrom, ADHD, angst og depresjon
14.30 – 15.30 Pizza på Elmir`s
15.30 – 16.30 mulighet for RIBTUR ungdom, påmelding på forhånd
16.30 – 17.30 Fotokurs for ungdommen

Familedag:
12.00 – 13.00 Aktivitet i klatreparken i Fosnavåg
13.30 – 14.30 Pizza på Elmir`s
4.30 – 15.30 mulighet for RIBTUR barn m/foreldre, påmelding på forhånd
15.30 –17.30 Aktivitet i klatreparken i Fosnavåg/evt. bading

Egenandel for denne dagen blir kr 100,- pr. pers, alt inkludert!

Vi minner om at arrangementet er alkoholfritt.

Påmelding til Ungdomssamling og familiedag sendes til: more_og_romsdal@touretteforeningen.no

Merk påmeldingsmailen med: Påmelding Ungdomssamling og familiedag Fosnavåg

Husk å skrive hvor mange som er ungdom og hvor mange som er barn/foreldre av de påmeldte.

Påmelding og innbetaling på konto 3900.35.38900 innen 26.09.20.

Mrk. innbetaling: Fosnavåg -20

Overnatting:
Pga. tiden vi nå er inne i mtp. smittevern, har vi valgt et arrangement uten felles overnatting denne høsten.
Av dem som likevel ønsker å gjøre dette til en familietur med overnatting, har vi innhentet priser på overnatting på Thon Hotell Fosnavåg. For de som ønsker å overnatte må bestilling gjøres av hver enkelt familie, og på «eget initiativ/ansvar».

Oppgi Norsk Touretteforening når du bestiller for å få riktig pris 😊

-       Badepakke kr. 1.690,- for inntil 2 voksne og 2 barn inkl. frokost og inngang til Sunnmørsbadet
-       Badepakke kr. 2.890,- for overnatting for inntil 2 voksne og 2 barn inkl. frokost, lunsj, inngang til Sunnmørsbadet og middag i Restaurant Sjøkanten.

Håper å se deg/dere der! 😊