Sted: Hydlaparken, Hydlavegen 25, 6783 Stryn Tid: 19.06.2021 13:00 - 17:00

Velkommen til familiedag med aktiviteter i Hydlaparken, Stryn.

Vi ønsker hjertelig velkommen til en sosial og aktiv dag med Norsk Tourette Forening.

Vi møtast i Hydlaparken kl 13.00. Her kan den som ønsker klatre og kjenne på mestringsfølelsen 😊 Hydlaparken har 7 ulike klatreløyper med til sammen 58 hinder, 11 zip-lines. Løypene er graderte med fargekoder fra oransje, lysegrøn, mørkegrøn, blå og raud, oransje er enklest, raud er krevande.

I parken er det også ei pumptrack bane, det er ei sykkelbane der du skaper fart ved hjelp av pumpande bevegelser. Du kan ta med eige sykkel eller vi leiger. Ønsker du å leige sykkel så gi oss beskjed slik vi får reservere.

Her er også minihydla for dei minste med reier, sandkasse, klatrenett mm.

MAT:
Hydlastova serverer hamburger, voksen og barneporsjon. Dei har også cæsarsalat.
Ved påmelding så skriv ned det kvar enkelt ønsker å spise.
Vi kjem til å legge inn bestilling, så kan en hente maten ut når en ønsker.
Legg ved vist der er nokken allergier.
I år blir det ikkje å sitte samla slik som vi bruker på grunn av korona.

INFO:
Vi møtes ved inngangen kl 13.00. Her vil representanter fra styret stå klare med info.
Ta gjerne med hansker for klatring, holder med vanlig arbeidshansker med litt gummi på, eller ein kan kjøpe i parken, kr 45.
Lurt å ta med eit klesskifte.

Egenerklæring for klatring må fylles ut, det kan du gjær når du kjem til parken eller på nett www.hydlaparken.no gå til praktisk info, spare masse tid med å gjær det på nett.

Påmeldingsfrist 15.06.2021

Pris: Gratis for alle medlemmer

Vi ser frem til å endelig møtes igjen 😊

Påmelding til familiedagen sendes på mail til:
more_og_romsdal@touretteforeningen.no