Sted: Ulsteinvik sentrum Tid: 18.08.2021 17:30 - 21:00

Norsk Tourette Forening, Møre og Romsdal fylkeslag inviterer våre medlemmer til

KONSERT MED TIX 18.08.2021 I ULSTEINVIK.

OBS: Vi har fått tak i 50 billetter så her gjelder første mann til mølla prinsippet😊

Vi ønsker hjarteleg velkommen til ein fantastisk konsert opplevelse med Tix onsdag 18 august i Ulsteinvik. Konserten blir holdt ute i sentrum.
Vi møtas på marka til Rådhusplassen kl 17.30. Her blir det litt info om konserten og utdeling av billetter til alle. Så går vi i lag bort til konsert området.

Andreas Haukeland også kalt Tix er kjent for sin fargerike stil med pelskåpe, solbriller og pannebånd. Artistnavnet kjem fra syndromet Tourette syndrom som han har hatt siden barndommen. Etter fleire år med russelåter og festmusikk, starta han i 2018 med å skrive og gi ut meir personlige låter.

I 2019 toppa han VG lista med sangen, jeg vil ikke leve. Han ble nominert til årets låt for Spellemannsprisen i 2020 med låtene Karantene og Kaller på deg. I 2021 deltok han i Melodi Grand Prix med sangen Fallen AngelHan har nå fått eit bredt publikum og meir anerkjennelse fra musikkbransjen og pressen. Han blir hyllet for sin åpenhet rundt ensomhet, depresjon og selvmordstanker.

ULSTEINVIK:
I Ulsteinvik blir det feira heimebanefest dinne veka, festivalen går over 6 daga, kombinert med trebåtfestivalen. Så her blir det masse gøy å finne på for den som vil utforske byen meir, kanskje ta seg ei natt eller to på hotell 😊

Du finn meir info om program på www.heimebanefest.no

NB: ALLE som ikkje har koronavaksine må ta test før konserten, gjeld også barn under 12år. Det blir rigga opp eit telt i sentrum. Det åpner kl 8.00 den dagen. Alle får teste seg gratis, det tar ca 15-20 min. før ein får vite svaret.

Dei som er vaksinerte med første sprøyta 3 uker før konserten, har grønt pass og slepper test. Men ALLE må innom teltet for å vise fram koronapass og bli godkjende. Viss samfunnet er i gjenåpningsfase 4 innen 18 august blir all testing droppa.

Konserten blir gratis for våre medlemmer.

Vi ser frem til å møtes igjen 😊

Påmeldingsfrist: 1 august 2021

Merk mail: Påmelding til Tix konsert