Sted: Thon Hotel Fosnavåg, Tid: 05.11.2021 - 07.11.2021

Endelig kan vi i Norsk Tourette Forening, Møre og Romsdal fylkeslag ha gleden av å invitere alle medlemmer til en flott familiehelg på Thon Hotel Fosnavåg.

Dato: 05.11 – 07.11. 2021

Familiehelg med hotell, badeland og foredrag v/ Berit Nesset Otterlei og Anne-Line Gausdal

Dette blir en fantastisk helg å få med seg, masse kjekt både for store og små!!

Det blir matservering fredagskvelden, sosiale settinger med mer hele helgen, billetter til badeland som kan benyttes lørdag eller søndag. Hotellet har egen kino for de som ønsker å få med seg en film eller to i løpet av helgen, det er kjekk leikeplass utenfor for små og store barn og enda mer! 😊

Foredrag v/ Berit Nesset Otterlei
Vi kan by på foredrag med Berit Nesset Otterlei lørdagen der tema er «Kan man leve godt, samtidig som livet er ekstra krevende?» Det blir en god blanding av forskning, erfaring, alvor og humor med mål om å gjøre krevende dager litt enklere fremover.  Litt av temaene hun vil ta for seg er:

-Å ta vare på seg selv
-Venner
-Å glemme seg selv

Foredrag v/Anne-Line Gausdal
«Vår egen» Anne-Line Gausdal har i mange år vært både styreleder og medlem i NTF sitt Landsstyret og Fylkesstyret. Hun har bodd mange år i Volda, har mange års erfaring både som likeperson, og med egne erfaringer som mor til en sønn med TS, og selv et liv med TS.

Programmet for helgen er ikke helt spikret ennå, men ser foreløpig slik ut:
(Endringer kan derfor komme)

Fredag 05.11
17.00 Innsjekk på hotellet – Det vil være folk fra styret i resepsjonen for å møte dere
19.00 Foredrag v/Anne-Line Gausdal
20.00 Felles bespisning, pizza buffet
Sosialt samvær og erfaringsutveksling

Lørdag 06.11
07.00 - 10.00 Frokost
11.00  «Fosnavåg leikane» (ala Farmen-melkespannholding, spikking m.m.)
16.00-18.00 Foredrag v/Berit Nesset Otterlei
19.00 Felles middag på Elmirs – denne må dekkes av den enkelte
Sosialt samvær og erfaringsutveksling

Søndag 07.11
07.00-10.30 Frokost
10.30 Evaluering, oppsummering og avslutning
12.00 Utsjekk

Det er mulighet til å benytte billetten til Sunnmørsbadet hele helgen, av erfaring har flest reist dit søndagen etter vi har avsluttet på hotellet. Sunnmørsbadet ligger rett ved hotellet😊

Ellers kan det være verdt å ta et besøk til koselige Fosnavåg sentrum, eller spasere rundt i det flotte turområdet Fosnavåg har å by på!

Egenandel for hele helgen blir
100-, for enkeltrom
1400,- for tomannsrom
1600,- for familie rom (2+2)

De som trenger mer enn 1 rom må betale egenandel for 2 rom.

I denne prisen er hotellet m/frokost, foredrag, badeland og middagen på fredag inkludert.

Drikke er ikke inkludert i prisen. Vi minner om at dette er et alkoholfritt arrangement!

Lørdag har vi reservert lokalet til Elmirs restaurant i Fosnavåg sentrum, der har de et bredt utvalg av ulike retter til en ok pris. Middag på lørdag betaler man selv.

Gi beskjed ved påmelding om det er noen allergier eller andre ting vi må ta hensyn til.

Påmelding til Familiehelgen sendes til: more_og_romsdal@touretteforeningen.no
Merk påmeldingsmailen med: Påmelding Familiehelg Fosnavåg

NB! Begrenset antall rom, første mann til mølla!!

Påmelding og innbetaling på konto 3900.35.38900 innen 08.10.21

Håper å se deg/dere der! 😊

Mvh Styret i Møre og Romsdal fylkeslag