Sted: Thon Hotel Fosnavåg, Gerhard Voldnes veg 7, 6090 Fosnavåg Tid: 07.10.2022 - 09.10.2022

NORSK TOURETTE FOREINING, MØRE OG ROMSDAL FYLKESLAG, ØNSKER Å INVITERE ALLE MEDLEMMAR TIL EIN FLOTT
FAMILIEHELG PÅ THON HOTEL FOSNAVÅG.

Familiehelg med Hotel, badeland, Rib-turar og foredrag v/ Trine Anette Øfsti Bråten.

Ditte blir ei fantastisk helg å få med seg, masse kjekt både for store og små!!

Fredag 07.10: Vi møtes på fredag, innsjekk på hotellet fra kl.17 og utover.

Vi samlast på Elmir kl.20.00 for pizza.
Elmir ligger rett over gata for hotellet og fylkeslaget dekker middagen dinne kvelden.

Hotellet er koselig med ein romslig lounge/bar som ein kan møtast og mingle.
Ellers så får vi også disponere eit rom der ungane kan trekke seg tilbake på for å vere ilag!
Hotellet har også ein kjekk uteplass med leikeutstyr, og der er kino på hotellet.

Laurdag 08.10. spis vi frukost mellom kl.07.00-10.00, denne formiddagen blir det fritt fram, men vi setter opp tur med Rib-båten, den har alltid vor veldig populær!
Er vi nok folk, så kan vi dele det i ei gruppe som tar det litt rolig og ei gruppe som får foll fart 😊 Ellers kan en bruke dagen i Fosnavåg ilag med nye og gamle venner eller fare på badelandet.
Vi har inngang til badeland både laurdag og søndag.

RIBTUR: Ribben går ifra kaia på hotellet ca kl11.00. Turen varer i ca 30 min.
Vist været er bra blir det tur til Rundebranden for å sjå på fuglelivet og inn i grottene.
Ditte blir ein tur som er verdt å få med seg!!
Båten tar 12 .pers og dei har utstyr  til alle.
Under 16 år må ha med ein voksen.
Kr 500,- pr.pers / Påmelding på førehand i påmeldingsmailen

BADELAND: Alle står fritt til å disponere 2 dagar på Sunnmørsbadet.

Her er bølgebasseng, terapibasseng, sklier, barnebasseng mm.
Utforsk Fosnavåg sentrum, mange kjekke butikkar og kafeer. Ellers har Herøy eit flott tur område med fjell og sjø for den som ønskar det.

Foredragsholder er Trine A.Ø.Bråten, diameta.no
Trine er barne og ungdomscoach, familiecoach og søvncoach. Ho har vært med på å utvikle Barne og ungdomskurs for god selvfølelse i Diameta.

Min visjon med mitt arbeid er å bygge sosial og emosjonell kompetanse hos barn, ungdom og foreldre slik at de føler seg trygge, sterke,
glade og har en solid verktøykasse når de trenger det.

Kl 17.15 : Trine skal ha eit lite foredrag for barn/ungdom om det å være god nok, bygge god sjølfølelse og få med seg verktøy som dei kan bruke i kvardagen.
Kl 18.00 : Trine skal ha foredrag for oss foreldre, der vi får eit innblikk i kva barna/ungdommen har lært, samtidig gi oss kunnskap til korleis kan vi hjelpe dei vidare.
Ho skal også streife innom emnet Skulevegring og erfaringen ho har der.

Sjekk ut www.diameta.no og www.trinesblogg.no

Lørdag kveld kl.20.00 møtast vi i restauranten for middag, her blir det servert buffet for barn/ungdom (pasta, kjøttsaus, pølse, chips, lag din egen burger) til kr 225,- pr.pers

Meny for voksne vil komme etter kvart, med førehandsbestilling.
Etter middag står kvelden fritt for sosialt samvær med erfaringsutvekslingar.

Vi har likepersonar til stede.

Søndag 09.10: Frukost fra kl.07.00-11.00. Utsjekk kl.12.

Eigenandel for heile helga:

Familie inntil 4stk på 1 rom kr 1790,-
En voksen + 1 barn på 1 rom kr 1645,-
Med i prisen er hotellet m/frukost, badeland*2 og middagen på fredag inkludert.

Drikke er ikkje inkludert i prisen.
Middagen på laurdag betalar ein sjølv.
OBS: Husk å meld inn eventuelle mat allergier.

Påmelding til Familehelga sendes til: more_og_romsdal@touretteforeningen.no
Innen 28.September.

Merk påmeldingsmail med: Påmelding Familiehelg på Thon Hotel Fosnavåg

Innbetales på konto 3900.35.38900  innen 01.10.2022.