Sted: Bodø Tid: 10.06.2023 12:00 - 17:00

Barn/ unge med TS og deres familier, samt andre medlemmer, inviteres på tur med MK Faxsen.

Vi drar fra Bodø kl. 12.00 og turen varer i ca. 5 timer.

På turen utover stopper vi for å fiske, - torsk og sei er den vanligste fangsten. Er været brukbart, så er det mulig vi går til Bliksvær hvor vi kan legge til ved heimbrygga til "Faxsen". Hvis turen går helt til Bliksvær, kan vi ta en tur i land og "strekke på beina" langs den idylliske veien eller en av de merkede turløypyene.

Mannskapet på MK Faxsen serverer oss også fiskesuppe i løpet av dagen (alternativet for de som ønsker er pølse med brød/lompe.

MK Faxsen er godkjent for et visst antall personer. Vi må derfor sette en grense på 30 små og store deltakere på denne turen. Lista med deltakere fylles opp etter hvert som påmeldingene kommer inn.

Egenandel kr. 100,- for ikke-medlemmer.

Påmelding innen 4. juni 2023 til:
NTF Nordland fylkeslag, v/ Ingeborg Strupstad, e-post: ingeborg@dmisi.no / mobil: 41 27 26 60

For mer info om MK Faxsen se www.faxsen.no

Arrangementet gjennomføres med støtte fra Stiftelsen Dam.