Sted: Harald Huysman Karting, Smalvollveien 34, Oslo Tid: 26.10.2019 11:30 - 15:00

Alle fra 5 år og oppover kan kjøre om ønskelig.
OBS: Jr.kart: må ha fylt ti år og være minimum 1,45cm for å kunne kjøre. Foreldre er også hjertelig velkommen til å kjøre.
Det blir 2 heat hver og vi serverer pizza og brus i eget rom.

Styret i fylkeslaget og likepersoner vil være tilstede.
Her blir det mulighet for å prate med andre foreldre, dele tanker og stille spørsmål.

Vi vil også holde foreldrekafè med tema: «Høstens Mørke»

Fylkeslaget har satt en egenandel på 200,- pr. person for de som kjører. Kr 50,- for ikke-kjørende. Resten betaler vi.

Bindende påmelding senest 23. Oktober til:
osloakershus@touretteforeningen.no

VIKTIG: Antall, alder og navn på barn, høyde. Vil du som forelder kjøre, si også det.
Allergier må nevnes i påmeldingsmailen, slik at vi kan ta hensyn til det når vi bestiller mat i forkant av treffet.

Kontonummer: 9235.32.46439 Merkes med «Gokart Okt19»
Eller Vipps til 539757, med navn NTF Oslo Akershus

Vi i fylkeslaget ser frem til en hyggelig dag med dere.