Sted: Solhaug Landsted, Åsen i Levanger kommune, Trøndelag Tid: 27.06.2019 - 30.06.2019

Trøndelag fylkeslag inviterer til sommerleiren "Samhandling og mestring" 27-30. juni 2019.

Leiren avholdes på Solhaug Landsted i Åsen i Levanger kommune i Trøndelag.

Vi organiserer transport til leirstedet fra Trondheim Lufthavn Værnes, torsdag kl. 12.00 med retur til flyplassen søndag, med tidligste avgang fra Værnes kl. 16.00.

Målgruppe: Ungdom mellom 13 og 18 år.

Overnatting: Det blir innkvartering i køyesenger i enkle flere-mannsrom, og full pensjon.

Påmelding: Bindende påmelding innen 20. mai på mail til trondelag@touretteforeningen.no. Opplys om ungdommens fulle navn og fødselsår, samt navn og kontaktinfo. til foresatte. Ønsker også info om ungdommen har deltatt på sommerleiren vår før.

Egenandeler: kr. 1000,- per deltaker inkl. sengeklær / kr. 1000,- per ledsager inkl. sengeklær.

Betalingsinformasjon, skjema til utfylling, og program blir sendt ut når påmelding og bekreftet plass er avklart.

For mer informasjon eller dersom du har spørsmål, kan dere kontakte oss i NTF Trøndelag fylkeslag:

e-post: trondelag@touretteforeningen.no
Åshild Kjærvik mobil tlf. 99 56 49 80