Sted: Knyken Skisenter, Orkdal Tid: 01.06.2019 - 02.06.2019

FAMILIEHELGA 2019 den 1.-2. Juni i KNYKEN SKISENTER
Knyken Skisenter ligger i Orkdal 4 mil fra Trondheim. Link til kart finner du her
Tradisjonen tro så har Norsk Tourette Forening, Trøndelag fylkeslag, gleden av å invitere våre medlemmer til hyggelig samling ved Knyken Skisenter på Orkanger, ca en times kjøretur sør for Trondheim.
Her vil det bli aktiviteter og hygge for hele familien. Barn vil finne nye venner, voksne vil dele erfaringer, og gode minner vil skapes.
Pris: kr. 500,- pr. familie/ kr. 150,- pr. pers.
Prisen pr. familie forutsetter at alle er medlem av NTF (Kr. 380,- for hovedmedlem/kr. 60,- pr. husstandsmedlem)
For denne prisen får du 1 overnatting i familierom (2-6 pers), frokost, 2* lunsj, ettermiddagskaffe og middag. Samt deltakelse på alle aktivitetene.
Alle rom har senger/køyesenger for 3-6 personer, og er fullt utstyrt med dyner, trekk og laken. Det er felles toalett og dusj. Håndklær må den enkelte ta med selv.
Det vil også være mulig å delta uten overnatting.
Husk å gi beskjed om matallergier eller andre ting vi må ta hensyn til under oppholdet. Arrangementet er rusfritt iht. NTFs etiske retningslinjer.
Begrenset antall plasser, så her gjelder førstemann til mølla.
Ta sjansen og meld dere på!
Bindende påmelding innen 15. mai, på mail: trondelag@touretteforeningen.no eller tlf. 99 56 49 80 (Åshild Kjærvik)
Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål om arrangementet.

(med forbehold om endringer)
Kl. 11.00: Oppmøte Knyken skisenter, innsjekking
Kl. 12:00: Felles lunsj
Kl. 13:00: Aktiviteter (dette er fortsatt under planlegging) Kl. 16:00: Ettermiddagskaffe med noe «attått»
Kl. 19:00: Middag
Søndag
Kl. 08:30: Frokost
Kl. 09:30: Aktiviteter (dette er fortsatt under planlegging) Kl. 13:00: Lunsj m/ varmrett
Kl. 14:00: Avreise

Knyken skisenter ligger fint til i skogkanten, med mange fine turløyper både sommer og vinter. De har gapahuker og rulleskiløyper. Kanskje får vi prøvd oss på rulleski og hopping i K10?
En bekreftelse om plass og mer info kommer etter utløpt påmeldingsfrist, og romfordeling er gjort.