Sted: Skarøya, Hitra Tid: 29.05.2021 - 30.05.2021

FAMILIEHELG 2021 29. - 30. mai på Skårøya, Hitra.

Norsk Tourette Forening, Trøndelag fylkeslag, har gleden av å invitere våre medlemmer til hyggelig samling på Skårøya. Skårøya ligger utenfor Kvenvær på Hitra – omtrent 2,5 timers kjøretur fra Trondheim. Etter 10 minutter i båt kommer du til ei bilfri øy midt i en fantastisk skjærgård.

Her vil det bli aktiviteter og hygge for hele familien. Barn vil finne nye venner, voksne vil dele erfaringer, og gode minner vil skapes. Les mer om leirstedet på https://hitraleirskole.no

Pris: kr. 500,- pr. familie/ kr. 150,- pr. pers.

Prisen pr. familie forutsetter at alle er medlem av NTF.
For denne prisen får du 1 overnatting i familierom (2 - 6 pers), frokost, 2 x lunsj, ettermiddagskaffe og middag, samt deltakelse på alle aktivitetene.
Husk å gi beskjed om matallergier eller andre ting vi må ta hensyn til under oppholdet. Arrangementet er rusfritt iht. NTFs etiske retningslinjer.

Vi må selvsagt ta alle slags forbehold når det gjelder smittesituasjonen i slutten av mai. Vi kommer til å gjennomføre dette arrangementet i henhold til de smittevernregler og -tiltak som til enhver tid er gjeldende.

Vi har et begrenset antall plasser, så her gjelder førstemann til mølla.

Ta sjansen og meld dere på!
Bindende påmelding innen 5. mai på epost:
touretteforeningentrondelag@gmail.com
Skriv «Påmelding familiehelg 2021» i emnefeltet.

Bekreftelse om plass og mer info kommer etter utløpt påmeldingsfrist, og romfordeling er gjort.

Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål om arrangementet.

Lørdag 29. mai:
Foreløig program
12.00 – 13.00: Oppmøte Kvenvær. Transport med båt ut til Skårøya. 14.00: Lunsj/oppstartsinformasjon.
15.00 – 16.30: Aktiviteter og utforskning (båt og kajakk)
18.00: Middag
19.30 – 20.30: Guidet tur over øya til varden, vi ser etter villsauen og tar turen innom en fjære som vi bruker i undervisningen om plastsøppel i havet. Turen går gjennom det gamle fiskeværet på øya.
20.30: inneaktiviteter som kort, fotballspill eller tenne bålgryte ute på holmen og nyte sommernatta.

Søndag 30. mai:
08.00: Frokost
09.00: Guidet fisketur med de som vil det litt lenger ut mot havgapet. de som vil kan henge igjen og utforske mer av nærområdet. Bading, krabbefiske fra brygga, eller andre aktiviteter i nærområdet. Kanskje noen vil prøve roorienteringen og finne de skjulte postene i bukta? Premie til de som klarer det :)
12.00: Lunsj på brygga.
13.00 -14.00: Avreise med båt til Kvenvær.