Sted: Røros Hotell, An-magritt-veien 48, 7374 Røros Tid: 29.10.2021 - 31.10.2021

FAMILIEHELGA 2021
29.-31. oktober på Røros

Tradisjonen tro har Norsk Tourette Forening, Trøndelag fylkeslag, gleden av å invitere våre medlemmer til hyggelig samling på Røros Hotell, ca. to timers kjøretur sør for Trondheim. Her vil det bli aktiviteter og hygge for hele familien. Barn vil finne nye venner, voksne vil dele erfaringer, og gode minner vil skapes.

Pris: kr. 800,- pr. familie
Prisen pr. familie forutsetter at alle er medlem av NTF

Helgen inneholder overnatting fredag til søndag på Røros Hotell, enten i enkeltrom eller familierom, frokost, lunsj, og middag. Det blir lagt opp til fellesarrangement på hotellet lørdag kveld, samt en felles aktivitet i Rørosområdet. Vi legger opp til raust med fritid, hvor dere kan benytte hotellets basseng, rusle en tur i storgata på Røros eller ta en kaffe med nye bekjente. Røros Hotell ligger sentralt på Røros. Du kan reise med bil, tog, buss eller fly til Røros.

Husk å gi beskjed om matallergier eller andre ting vi må ta hensyn til under oppholdet. Arrangementet er rusfritt iht. NTFs etiske retningslinjer.
Begrenset antall plasser, så her gjelder førstemann til mølla.

Ta sjansen og meld dere på!

Bindende påmelding innen 15. september,
på mail: trondelag@touretteforeningen.no eller tlf. 99 63 77 92 (Hege Ivangen-Hagedal)
Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål om arrangementet.

Detaljert program blir sendt ut etter 15. september
En bekreftelse om plass og mer info kommer etter utløpt påmeldingsfrist.