Sted: Quality Airport Hotel Værnes Tid: 02.11.2019

HVORDAN FORSTÅ OG HÅNDTERE VÅRE BARN MED TOURETTES SYNDROM?

Tidspunkt: Lørdag 2. november 2019, klokken 10.00-16.00.
Sted: Quality Airport Hotel Værnes (Hotellet ligger like ved Trondheim lufthavn Værnes).

Cecilie har doktorgrad i pedagogikk og har flere års arbeidserfaring ved Østfold fylkeskommune og ved universitetet i Oslo. Hun er også utdannet NLP coach ved Meta Resourse AS og foreldre coach med ADHD/eksekutive utfordringer som spesialfelt. Cecilie er også driveren av ADHD- veilederen.no. I tillegg er hun også selv mor til to barn med nevroutviklingsutfordringer.

Seminaret fokuserer på våre barn med nevrologiske utfordringer og oss foreldre som til tider kan føle oss både maktesløse og fortvilet over våre barns, familiens og vår egen situasjon. Ofte lever vi foreldre så mye for andre at det blir minimalt med tid og rom for å ta vare på oss selv og våre behov. Cecilie jobber ut i fra at «Når foreldre lykkes, lykkes barna».

Derfor kan dette seminaret være en gylden mulighet til at vi foreldre kan få en pause fra hverdagen og samtidig få ny innsikt som vi kan ta med oss videre. I tillegg til at Cecilie formidler sin kunnskap ved forelesning vil det legges opp til refleksjons-/ arbeidsgrupper i løpet av dagen hvor likepersoner fra Norsk Tourette Forening er tilstede. På denne måten kan foreldrene sammen komme frem til hvordan de bedre kan forstå og håndtere egne barn. Og ikke minst forstå og håndtere seg selv.

Pris for seminar inkludert lunsj:
- Medlemmer av Norsk Tourette Forening: kr. 150,-
- Ikke- medlemmer: kr. 750,-

Ved eventuelt behov for overnatting ved Quality Airport Hotel arrangeres og betales dette av deltakerne selv. Link til hotellet her.

Referansenr. som oppgis ved bestilling av rom for overnatting: 7765.
Frist for påmelding: 18. oktober 2019.
For mer informasjon eller dersom du har spørsmål, kan dere kontakte Solrunn på:
sol-als@hotmail.com eller mobilnr: 41240343

Påmelding gjøres også til Solrunn på mail eller mobil nevnt over.
PS: Dersom det blir stor pågang til arrangementet vil medlemmer blir prioritert først

Referansenr. som oppgis ved bestilling av rom for overnatting: 7765.
Frist for påmelding: 18. oktober 2019.

For mer informasjon eller dersom du har spørsmål, kan dere kontakte Solrunn på: sol-als@hotmail.com eller mobilnr: 41240343
Påmelding gjøres også til Solrunn på mail eller mobil nevnt over.