Sted: Høyt og Lavt, Ranheimsvegen 11, Trondheim Tid: 22.08.2021 12:45 - 16:30

VELKOMMEN TIL KLATREPARKEN HØYT OG LAVT SØNDAG 22. AUGUST KL.12.45 – 16.30

Sted: Ranheimsvegen 11, Trondheim
Egenandel kr. 50,- pr. pers eller 200,- pr. familie.
Påmelding til arrangementet innen 17. august.
Alle påmeldinger gjøres ved å sende sms/ ringe til Stine på telefon 93040074. Vi trenger navn, adresse, tlf og fødselsdato på alle deltagere pga smittevern/sporing.
Vi trenger også info om dere er under/over 140 cm.

Det vil være mulig å delta på arrangementet uten å klatre. Det er også lov å avslutte klatringen tidligere enn kl 16:30. Ikke-medlemmer er velkommen til å delta sammen med oss, men de må da betale full pris (kr. 300,- pr. pers.) Ledsagerbevis kan ikke benyttes.

Oppmøte ved inngangen til parken. NTF Trøndelag ordner med mat og drikke underveis. Om noen har allergier eller annen spesialkost så gi beskjed ved påmelding så ordner vi det

med Vipps #134647, Norsk Tourette Forening, Trøndelag Fylkeslag

Ved spørsmål rundt arrangementet, ta kontakt med Stine på telefon.

Ta gjerne en titt på Høyt og Lavt sin hjemmeside; www.hoytlavt.no for mer info.

Ber om at alle er påpasselige ift smittevern. De som er syke/har mistanke om sykdom, kan ikke delta på arrangementet. Om Covid-19 påvises i etterkant må fylkeslaget kontaktes.

Vel møtt!