Sted: Rush trampolinepark Østre Rosten 20, 7075 Tiller Tid: 21.11.2021 14:45 - 16:45

Velkommen til treff på Rush trampolinepark

Søndag 21. november
Kl.14:45-16:45.

Rush trampolinepark ligger på Tiller like ved City Syd og Biltema.

For å unngå kaos foran disken nede så møter vi opp inne på et bursdagsrom som blir holdt av til oss (rommet merkes godt).
Armbånd og hoppesokker deles ut inne på rommet.
Vi starter med 1 time med hopping fra 15:00-16:00 etterfulgt av pizza og saft.

Fint om dere fyller ut sikkerhetserklæring på Rush sin hjemmeside før ankomst.

Påmelding her og skriv hvor mange barn/ungdommer/voksne som skal hoppe, og hvor mange som er med som bare vil spise pizza. Meld også fra om det er spesialkost.

Påmeldingsfrist 17.november.

De som har hoppesokker fra før tar med seg disse så vi slipper å kjøpe nye til alle. (Påbudt med Rush sine egne anti-skli sokker). Vi betaler sokkene til de som ikke har.

Det er en egenandel på kr. 25,- pr. person, maks kr. 75,- pr. familie for medlemmer.
Vippsnummeret vårt er 134647.
Ikke- medlemmer er velkommen til å delta sammen med oss, men må da betale for hopping og pizza selv i kassen hos Rush.

Vel møtt!