Sted: Laberget, Skogn, Trøndelag Tid: 24.06.2023 - 27.06.2023

Velkommen til årets sommerleir «Samhandling og mestring» arrangeres 24. - 27. juni 2023 av Norsk tourette forening, Trøndelag fylkeslag
Leiren vil avholdes på Laberget leirsted, Skogn i Levanger kommune Trøndelag.

Målgruppe:
Ungdom mellom 13 og 18 år. Du kan delta det året du fyller 13 og det året du fyller 18.

Overnatting:
Det vil bli innkvartering i køyesenger i 2-4 mannsrom med full pensjon.

Påmelding:
Bindende påmelding innen 1. Mai 2023.

PÅMELDING HER...

Egenandeler:
Kr 1000,- pr deltaker inkl. sengeklær / Kr 2000,- pr ledsager inkl. sengeklær

Vi er behjelpelige med transport til og fra Trondheim Lufthavn Værnes og til og fra Trondheim da flere av leirlederne kjører fra Trondheim.

Info om Laberget: https://www.laberget.no/
Betalingsinformasjon og program blir sendt ut når påmelding og bekreftet plass er avklart.

NB! IKKE BESTILL BILLETTER FØR DU HAR FÅTT BEKREFTET PLASS PÅ LEIREN! Vi sender ut bekreftelse snarest etter at påmeldingsfristen har gått ut.

For mer informasjon eller ved spørsmål kan dere kontakte oss i
Norsk Tourette Forening, Trøndelag fylkeslag: trondelag@touretteforeningen.no v/ Stine Kirknes tlf. 930 40 074

Mvh
Norsk Tourette Forening, Trøndelag fylkeslag