Sted: Bergen Gokartsenter Tid: 23.10.2022 14:00 - 18:00

Kjør i vei med TS!

Adresse: Sartorvegen 12, 5353 Straume

Aldersgrense: 8 år

Egenandel: 150,- per pers for Gokartkjøring og mat, eller 100,- per pers kun mat. (OBS! Grunnet dyrt arrangement og høy sponsing krever vi forhåndsbetaling)

Alle medlemmer av Norsk Tourette Forening med familie er hjertelig velkommen til en fartsfylt søndag hos Bergen Gokartsenter.
Det legges opp til 2 heat per person oppdelt på full hastighet(15 års grense), og redusert hastighet(8 års grense).
Etter kjøringen vil det bli servert pizza og en drikke. Dere vil bli tatt godt imot av likepersoner fra fylkeslaget.
Det er begrenset antall plasser, og førstemann til mølla prinsipper gjelder.

Påmelding innen torsdag 13. oktober eller til det er fult til vestland@touretteforeningen.no

Påmeldingen må inneholde:

• Navn på påmeldte med alder

• Hvem som skal kjøre, og om det gjøres med full hastighet, eller redusert hastighet (de over 15 kan også kjøre ilag med de som er 8-14 år, men må da melde seg på redusert hastighet)

• Hvem som eventuelt er tilskuere og kun skal spise.

• Har dere noen allergier/vegeterianer/veganer vi behøver ta hensyn til ved pizzaserveringen?

Egenandel må være forhåndsbetalt per konto eller vipps innen påmeldingsfristen.

Merk betalingen med «Gokart, ditt navn»
    Bankkonto: 1503 72 22248 Vipps: 690470

Norsk Tourette Forening, Vestland fylkeslag