Sted: Badehallen til energisenteret ved Haukeland universitetssykehus Tid: 10.11.2022 17:00 - 19:00

Hjertelig velkommen til fylkeslagets storsatsing i høst:

«Kom og svøm» 2022
Torsdagene kl. 17:00 – 19:00: 18. aug., 1. sept., 15. sept., 29. sept., 13. okt., 27. okt., 10. nov., 24. nov.

Vi leier hele badehallen til Energisenteret ved Haukeland universitetssjukehus kun for oss!
Egenandel: 20,- per person per gang. Betales med vipps ved ankomst.

Badehallen er helt unik i sitt romslige og behagelige design. Her er det 2 basseng med ulik temperatur for enhver smak, og et lite "avslapningsbasseng" i midten. I tillegg byr den på ekstraordinære muligheter som padling i vannet, og til og med trimsykkel i vann. Her kan du komme og svømme, plaske i bassenget, nyte varmen i varmebassenget og ha det artig. Likepersoner fra fylkeslaget stiller og til å hjelpe oss vil det være to badeverter fra Energisenteret som vil ivareta alles sikkerhet. Badevertene er godt informert om TS. Kom alene eller sammen med kjæreste/samboer/barn eller hele familien. Det er ingen aldersgrense. Vi gjør dog oppmerksom på at man er ansvarlig for egne barn og vi har satt en grense på maksimum 3 barn per voksen.

Du kan melde deg og din familie på akkurat så mange eller få av gangene dere ønsker. Påmeldingsfrist er 2 dager før hver enkelt gang. Men send gjerne en samlet påmelding med alle datoer dere kommer.
Påmelding på epost: vestland@touretteforeningen.no eller SMS til styreleder Marwin: 950 74 301.
Du kan når som helst melde deg av igjen på SMS hvis enkelte dager ikke passer likevel. Vi gjør oppmerksom på at arrangementet har begrenset antall plasser og det er første person til mølla.

Hvordan finne frem? Fortvil ikke! Du vil bli møtt ved ankomst første gang. Etter påmelding vil du motta litt mer praktisk informasjon.