Sted: VossVind, Oberst Bulls veg 28, Voss Tid: 15.10.2022 12:15 - 17:00

Har du drømt om å fly? Har du lyst til å prøve noe helt ekstraordinært? Har du lyst til å kjenne på følelsen av å fly?
Nå har du muligheten! «Fly ut av pandemien 2022»

VossVind er Norges første vindtunell hvor du kan kjenne på følelsen av å fly under trygge og kontrollerte omgivelser.
Vi har booket vindtunellen kun for oss, bli med på en uforglemmelig opplevelse!

Tid: Lørdag 15. Oktober kl. 12.15-17.00
Adresse: Oberst Bulls veg 28, VOSS

Program:

12.15 Oppmøtetid for alle som skal fly.
13.00-15.00 Flyging (2 flygninger per pers x 1,5 min per flygning) 15.00-17.00 Booket bord på «Inside» for bespisning og erfaringsutveksling.

Det er ingen øvre aldersgrense for flygning, faktisk så er den eldste som har flydd med VossVind 100 år.
Nedre aldersgrense er 5 år, samt en vektbegrensning på 120 kilo.

OBS! Vi har begrenset antall med plasser! Her gjelder førstemann til mølla prinsippet.

Arrangementet er høyt sponset av midler fylkeslaget har fått tildelt, vi har derfor den gleden av å gi våre medlemmer med familie denne dagen til den nette egenandelen av: Flygning og bespisning: 400,-
eller kun være tilskuer under flygningen men delta på bespisning: 100,-

OBS! Egenandel må på dette arrangement være forhåndsbetalt per konto eller vipps innen påmeldingsfristen 8. Oktober.
Påmeldingen er ikke gyldig før både påmelding er sendt, og betalingen av egenandelen er motatt fylkeslaget. Merk betalingen med «VossVind, ditt navn, antall deltakere»
Bankkonto: 1503 72 22248
Vipps: 690470

Meld dere på innen 8. oktober på vestland@touretteforeningen.no
Eller per sms til Marwin C. Stustad: 95074301.
Vennligst oppgi navn på de som vil ha full pakke med flyging og bespisning, og navn på de som eventuelt kun ønsker bespisningen.
Vi ønsker også å tilby samkjøring fra Bergen om noen ønsker felles transport. Gi oss derfor en tilbakemelding i påmeldingen om du/dere skulle ønske transport fra Bergen, eventuelt om du skulle ha noen ledige plasser selv.