Sted: Odeon Kino Moss, Fossen 21-22, 1530 Moss Tid: 05.12.2021 11:45 - 15:30

Velkommen til kino i egen kinosal

Dato: Søndag 5.desember 2021
Tid: 11.45 (filmen starter kl 12)
Sted: Odeon Kino Moss, Fossen 21-22, 1530 Moss/Peppes Pizza – Kanalen Moss
Tema: Sosialt
TS og utfordringer i sosiale settinger

Egenandel: Film+popcornmeny gratis, eventuell mat/drikke på Peppes betaler medlemmene selv for.

Antall: 43 seter +1 rullestolplass,

Alle medlemmer av Norsk Tourette Forening med familie er hjertelig velkommen til familiekino på Odeon Kino Moss. Vi ser Tre nøtter til Askepott som har Norgespremiere 12.november! Filmen starter kl 12, så fint om dere kommer litt før dette. Alle som vil får popcornmeny inkludert drikke. Aldersgrensen på filmen er 6 år, og den varer i 1 time og 35 minutter. Det blir lukket visning kun for våre medlemmer. Dere vil bli tatt imot av likepersoner fra fylkesstyret.

Etter filmen har vi booket bord på Peppes Pizza(ca 10-15min å gå fra kinoen), og de som ønsker er hjertelig velkommen til å bli med dit for litt sosialt samvær. Mat og drikke på Peppes må dere betale selv.

Påmelding innen onsdag 1.desember til viken@touretteforeningen.no.
Det er begrenset antall plasser, så det er lurt å være tidlig ute!
Ta gjerne kontakt med Elin på tlf 91149288 ved spørsmål om arrangementet.