Sted: Quality Airport Hotel Gardermoen, Lokevegen 7, 2067 Jessheim Tid: 24.09.2022 - 25.09.2022

Grunnopplæring for tillitsvalgte i Norsk Tourette Forening

Tid: Fra lørdag 24. september kl. 10.00 – til søndag 25. september kl. 16.00.
Sted: Quality Airport Hotel, Gardermoen.
Adresse: Lokevegen 7, Jessheim Nord, Gardermoen
Tlf. til hotellet: 63 92 61 00

Helgen 24-25. september 2022 inviterer vi igjen til to dagers grunnopplæring i styrearbeid for tillitsvalgte. Det er 25 plasser på kurset. Ved flere påmeldte enn plasser tilgjengelig vil det bli gjort en prioritering.

Fra 2020 er kurset grunnopplæring for tillitsvalgte og likepersonskurset slått sammen til ett kurs.
Deltagere som kun har deltatt på ett av de tidligere kursene kan delta på dette, selv om noe av informasjonen vil bli en repetisjon.

Det er et mål at alle tillitsvalgte i NTF gjennomfører dette kurset så snart som mulig etter at de er valgt inn i et styre.
Vi oppfordrer alle tillitsvalgte til å prioritere dette, også dere som har vært med en stund, uavhengig av tidligere erfaring i styrearbeid fra andre styrer.

Selv om du har deltatt på kurset tidligere, er du allikevel hjertelig velkommen til delta på nytt hvis du ønsker det, men nye deltakere vil bli prioritert dersom kurset fylles opp.

Egenandel: kr. 1500,- per deltaker. Fylkeslaget dekker egenandelen for sine tillitsvalgte. Egenandelen dekker kurs, reise og opphold for deltakeren.

Påmeldingsfrist: 11. september 2022

Påmeldingen er bindende. Ved avbud mindre enn en uke før samlingen vil ikke egenandelen refunderes.

Mulighet for å reise tidligere eller senere til NTFs arrangementer.
Reise dekkes på arrangementets start- og sluttdato. Det gis anledning til å reise dagen før arrangementet, under forutsetning av at den enkelte selv tar kostnaden for ekstra overnatting.
Det kan innvilges reise en dag tidligere dersom det av helsemessige årsaker er helt nødvendig for å kunne delta på kurset, eller dersom det er fysisk umulig å komme i tide pga. manglende fly-/ ferjeforbindelser. Dette må søkes godkjent og begrunnes på forhånd. Det er ikke tilstrekkelig begrunnelse å måtte stå opp tidlig. Det forutsettes at det benyttes rimeligste reisealternativ, og at reisen ikke blir dyrere enn ved reise på kursets startdato.

Ved manglende godkjenning på forhånd vil fylkeslaget bli fakturert for reisekostnader utover arrangementets start- eller sluttdato.

Påmeldingskjema - Grunnopplæring for tillitsvalgte