Bilde av foredragsholdere på konferansen

ADHD, Autisme og Tourettes syndrom i skolen

En praktisk konferanse om nevroutviklingsforstyrrelser i skolen.

Tid: 24-25 jan
Sted: Gardermoen

LITT OM KONFERANSEN

En fellesnevner for mange av elevene med nevroutviklingsforstyrrelser som ADHD, Tourettes syndrom eller autismespekterforstyrrelser er vansker med skolegangen. I tillegg kan de også ha flere sameksisterende vansker, slik som søvnvansker, språkvansker, angst, lærevansker av ulik art eller tvangstanker og tvangshandlinger.

På dag en fokuserer vi på det som er felles, og på dag to ser vi nærmere på det som er spesielt for hver enkelt tilstand.

Les mer om konferansen på Fagfokus.no

Dette er en konferanse med fysisk oppmøte som også vil bli streamet.

Medlemmer av Norsk Tourette Forening får rabatt ved digital deltagelse/streaming ved bruk av rabattkoden under:

TR2022 -> gir pris 500,- - gyldig frem til, 24/1-2022

Denne prisen gjelder kun ved digital deltagelse. Påmelding på Fagfokus sin nettside.