Sted: Gamlebygget på Dømmesmoen, Fjæreveien 44, Grimstad Tid: 12.02.2020 19:00 - 20:30

Velkommen til årsmøte i NTF Agder fylkeslag
Dato: 12.02.2020
Sted: Gamlebygget på Dømmesmoen, Fjæreveien 44, Grimstad
Tid: kl.19.00

Vi er et aktivt fylkeslag som har arrangert kurs og samlinger for våre medlemmer i Agder noen år. Vi har behov for nye krefter i fylkeslaget og inviterer deg som medlem til å gjøre en innsats for vår forening lokalt. Vi trenger flere nye styremedlemmer nå fra 2020, ellers ser vi oss nødt for å legge ned fylkeslaget i Agder. Foreningen har gode kurs for tillitsvalgte og likepersoner som du kan delta på, ved å bli med i styret. Vi har planer om å arrangere flere kurs og familiesamlinger i året som kommer. Vi håper å høre fra deg.

Fylkeslagets årsmelding for 2019 og årsregnskap for 2019, samt budsjett for året 2020 legges frem på årsmøtet.
Valgkomiteens innstilling til nytt styre legges også frem da.

Praktisk informasjon: Dømmesmoen har adresse Fjæreveien 44 i Grimstad. Vi har årsmøtet i Gamlebygget(stort lysegult gammelt bygg).  Kaffe, noe å bite i, og hyggelig samtale etterpå.

Saker som ønskes behandlet på årsmøtet må sendes inn senest 01.02.2019.

Med hilsen Marit Mørland
Styreleder