Vi er en gjeng frivillige ildsjeler som brenner for at våre medlemmer skal få et godt tilbud, kunne møte andre i samme situasjon og dele erfaringer.
Følg med på siden vår for arrangementer og annen nyttig informasjon.

Spørreskjema - ønskede aktiviteter
Oslo fylkeslag har laget et nettskjema for å undersøke interessen for ulike aktiviteter. Dette vil hjelpe fylkeslaget i arbeidet med å skape gode lokale møteplasser for medlemmene.
Vi hadde satt stor pris på om du tok deg tid til å fylle ut dette spørreskjemaet.

Dette er lenken til skjemaet: https://nettskjema.no/a/199093

• Styret

Tove Kristine Walsøe

Tove Kristine Walsøe
    tovewalsoe@gmail.com

Caroline Olsen

Nestleder / sekretær

Caroline Olsen
    csolsen@gmail.com

Økonomiansvarlig

Anita Brenne
    anitabrenne@hotmail.com

Christian Magnus Aas

Styremedlem

Christian Magnus Aas
    christianaas@msn.com

Aktivitetsplan

I Oslo og Akershus Fylkeslag er vi en hyggelig gjeng frivillige ildsjeler som brenner for at våre medlemmer skal få et godt tilbud, kunne møte andre i samme situasjon og dele erfaringer.

Avhengig av norske myndigheters råd for smittevern følger vi våre arrangementrer som planlagt inntil de muligens må endres grunnet COVID-19 situasjonen.

Alle våre medlemmer er velkomne til å kontakte styrets leder for å snakke om arrangementene. Vi ønsker dere velkomen til aktiv deltakelse. Hilsen styret i Oslo og Akershus Fylkeslag.

Med vennlig hilsen Anne Alicia Fjelstad, Terje Holsen, Tonje Bergmo, Lene-Maria Andreassen, Vibeke Bryhn, Tove Kristine Walsøe.

AKTIVITETSPLAN

26.08.2020 Styremøte kl. 19.00-20.00       (referat legges ut til gjennomsyn)           For styremedlemmene
    09.09.2020 Klatreparken                          (mer informasjon kommer)                     For alle medlemmer
    09.10.2020 Foreldretreff                           (mer informasjon kommer)                    For alle medlemmer
    14.10.2020 Styremøte kl. 19.00-20.00       (referat legges ut til gjennomsyn)           For styremedlemmer
    08.11.2020 Gokart kl. 11:30 – 15:00          (mer informasjon kommer)                    For alle medlemmer
    09.12.2020 Styremøte kl. 19.00-20.00       (referat legges ut til gjennomsyn)           For styremedlemmer

August 2021 - Søskentreff en helg i august 2021 (mer informasjon kommer)

Arkiv

Dette er lenken til skjemaet: https://nettskjema.no/a/199093

• Grasrotandelen

Grasrotandelen - Gi din støtte til Oslo fylkeslag

Siden Norsk Tipping ble etablert har hele overskuddet gått til samfunnsnyttige formål. Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til å være med å bestemme hva noe av overskuddet skal gå til. Du kan nå velge hvilket lag eller forening som får fem prosent av din spillerinnsats. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går fem kroner til din grasrotmottaker. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres! Grasrotandelen gjelder for alle Norsk Tippings spill, bortsett fra Flax og Extra. Dette fordi alt overskuddet i Extra allerede går til stiftelsen Helse og Rehabilitering og Flax spilles uregistrert. Du kan bytte din grasrotmottaker når du måtte ønske det, og så ofte du vil. Den nye grasrotmottakeren får grasrotmidler fra det tidspunktet du endrer.

Slik kan du støtte NTF Oslo fylkeslag:

1.1.Du må ha et spillekort fra Norsk Tipping.

2.2.Du må ha organisasjonsnummeret til den du ønsker å gi andelen til.

3.3.Du kan knytte deg til Grasrotandelen hos din kommisjonær, eller på nettsiden: www.grasrotandelen.no

4.4.Du kan knytte deg til med mobil:

Send: Grasrotandelen 912449491 til 60000 (tjenesten er gratis)

Organisasjonsnummer Oslo fylkeslag 912 449 491

Støtt oss!

Bli medlem og støtt oss slik at vi kan jobbe for bedre behandling og like muligheter.

Spørsmål?
Snakk med en av oss