Sted: Hamresanden (venstre side av stranden ved kiosken) Tid: 26.08.2023 12:00 - 16:00

Arrangmentet er utsatt 1 uke pga varslet regnvær i morgen. Ny dato for arrangementet er lørdag 26.08.23.

Velkommen til vannscooter aktivitet med fellesskap på Hamresanden, 4656 Hamresanden
Lørdag 26.08.2023
Kl. 12:00 – 16:00

Påmeldingsfrist 25.08.2023 kl. 21:00

Vi møtes på Hamresanden og stranden på venstre side, der ved kiosken. BUTO (Barn Og Unge Trenger Oppmuntring) kommer kl. 14.00 og blir med oss resten av dagen. De som ønsker, får muligheten til å sitte på med Ronny som kjøre vannscooter på sjøen. Han har godkjent høyhastighetskurs fra 2023. Fint om dere som har flytevest/regningsvest tar den med. Vi har vester som kan lånes ved behov.

På stranden vil det bli tid til gode samtaler, bading, ulike strandleker og aktiviteter.
Vi fyrer opp vår egen bålpanne dersom været tillater der.

Ta med:
·      Egen mat og drikke
·      Badetøy og håndkle
·      Noe å sitte på
·      Solkrem
·      Solbriller
·      Flytevest/redningsvest (de som har)

Denne aktiviteten vil være et lukket arrangement for alle våre medlemmer med familie. Fokus vil være på barn og unge med Tourettes syndrom. For noen er det lettere å delta på våre aktiviteter dersom de får ha med seg en venn. Dersom dere ønsker å ta med en ekstra venn, så gi oss beskjed ved påmelding.

Ved påmelding trenger vi følgende opplysninger fra hver enkel som kommer:

Navn på aktiviteten:
Navn
Postnr
Poststed
e-post adresse
telefonnummer
fødselsår
Kjønn

Er du medlem? Ønsker du å bli medlem?
Er det noe vi i NTF trenger å vite om, for at du skal få det best mulig?  (allergier, tilrettelegging etc)

Hamresanden er best kjent for den om lag 3 km lange badestranda. På Hamresanden er det god tilrettelegging for besøkende. I tillegg til badestrender finner du kiosk, lekeapparater, flere sandvolleyballbaner og gode parkeringsmuligheter på stedet. Turveiene på Hamresanden egner seg for rullestol og barnevogn. Her er også baderampe, HC-toalett og en tilrettelagt rundløype for rullestolbrukere. (https://www.kristiansand.kommune.no/navigasjon/bolig-kart-og-eiendom/parkvesenet/friluftsliv/)