Sted: Bowling 1 Hamar, Falsens gate 12, 2317 Hamar Tid: 23.10.2021 13:00 - 15:00

Velkommen til bowling med pizza i Hamar lørdag 23. oktober kl. 13.00.

Vi i Norsk Tourette Forening Innlandet fylkeslag inviterer våre medlemmer med familie til bowling og pizza på Bowling 1 Hamar.

Vi bowler først og detter serveres det pizza og brus i et eget område for oss. Det er fullt mulig å være med uten å spille bowling hvis man ønsker det.

Egenandelen er kr 50,- pr person eller kr 150,- pr familie.

Påmelding sendes til Nina Pedersen på tlf. 48 99 00 22 eller mail: ninap1@live.no.
Påmeldingen er for å få en oversikt over antall personer som kommer da baner skal bestilles på forhånd.

Påmeldingsfrist 15. oktober.

(Merk: ved allergier; gi beskjed på forhånd så vi kan vi undersøke muligheten av å bestille alternativ mat.)

Vi håper så mange som mulig vil være med. Hjertelig velkommen.