Sted: Scandic Parken, Ålesund Tid: 25.03.2023 - 26.03.2023

NORSK TOURETTE FOREINING, MØRE OG ROMSDAL FYLKESLAG, ØNSKER Å INVITERE ALLE MEDLEMMAR TIL EI FLOTT FORELDREHELG PÅ SCANDIC PARKEN ÅLESUND 25.03.23-26.03.23

Foreldrehelg med overnatting, middag og foredrag med Lisbeth Iglum Rønhovde.

Dette vert ei fantastisk helg å få med seg! Lisbeth er ein mykje brukt foredragsholder på tema knyttet til ADHD og Tourettes syndrom mellom anna.
Ho har fokus på foreldrerolla, utfordringar i familien, korleis ta godt vare på barnet/ungdommen i familien og oss sjølve.
Lisbet er kjend for å ha skrive bøkene «Tål mine tics, takk» og «Kan de ikke bare ta seg sammen:»

Vi møtes på lørdag den 25.03 for innsjekk på hotellet.
Hotellet har vanlig innsjekkingstider.
Vi vil etter påmeldingen er over sende ut litt meir info om laurdagen.
Men det som i hovedsak tenkt er at laurdag på dagtid er forbeholdt egen aktivitet/fritid.

Foredraget med Lisbet I. Rønhovde startar klokka 14.00- 17.30. Vi vil vere tilstade frå 13.00 for dei som har lyst å mingle litt før

Middag kl 20.00 etter foredraget.
Middagen blir buffet med to fiskerettar og to kjøttrettar, dessert og kaffi. (Hugs å melde frå om allergiar ved påmelding)

Prisar for helga.
Dobbeltrom m/ frukost, middag og foredrag kr 1400 Enkeltrom m/ frukost, middag og foredrag kr 700

For dei som ønsker å bu på Scandic heile helga har vi ordnet ein god pris fra fredag til laurdag.
Dobbeltrom kr 1595
Enkeltrom kr 1395

Gi beskjed ved påmelding så ordner vi booking. Gler oss til eit inspirerande foredrag!

Påmelding og innbetaling innen 17.03.23 til Foreldrehelga sendes til: more_og_romsdal@touretteforeningen.no
Merk påmeldingsmail med:
Påmelding Foreldrehelg på Scandic Ålesund.

Innbetales på konto 3900.35.38900 innen 10.03.23