Sted: SAM lekeland, Verkstedveien 15B, 9406 Harstad Tid: 10.06.2023 12:00 - 16:00

Nordland og Troms og Finnmark fylkeslag inviterer til treff ved SAM lekeland i Harstad. (SAM lekeland ligger i Verkstedveien 15B i Harstad).

Lørdag 10.juni 2023, kl.12.00.

Vi møtes og spiller Lasertag - Et spennende spill som passer for alle fra 5 år og oppover. Vi får vest med lyspunkter og en laserpistol, og så gjelder det å treffe motstanderen uten selv å bli truffet. Man skyter med laserlys, så det er helt smertefritt, - kun lek og moro :-)

Alle helter trenger mat, så etter spillinga koser vi oss med pizza.

For å kunne bestille, så trenger vi påmelding fra alle som ønsker å være med.

Møt opp i god tid slik at vi er klare til å starte kl. 12.00.  Vi får et rom der som er tilgjengelig for de som evt. ikke ønsker å spille.

Egenandel: kr. 50,- for medlemmer & kr. 100,- for ikke-medlemmer

Påmelding innen tirsdag 06. juni -23 til:
Hege i Narvik :-)
E-post: heceno@hotmail.com / Mobil: 417 56 257