Sted: Laberget, Skogn i Levanger kommune, Trøndelag Tid: 27.06.2024 - 30.06.2024

Velkommen til årets sommerleir i
«Samhandling og mestring»

Arrangeres 27. - 30. juni 2024 av

Norsk Tourette Forening, Trøndelag Fylkeslag

Leiren vil avholdes på Laberget leirsted, Skogn i Levanger kommune, Trøndelag

Målgruppe:
Ungdom mellom 13 og 18 år. Du kan delta fra det året du fyller 13 år og ut det året du fyller 18 år.

Overnatting:
Det vil bli innkvartering i køyesenger i enkle to og fire-mannsrom. Muligheter for eget rom eller med ledsager hvis ønskelig.

Påmelding:
Bindende påmelding innen 12. Mai

Egenandeler:
Kr 1000,- pr deltaker inkl sengeklær, håndklær og full pensjon

Kr 2000,- pr ledsager inkl sengeklær, håndklær og full pensjon

Vi er behjelpelig med transport til og fra leirstedet fra Trondheim Lufthavn Værnes, samt transport hvis du kommer med buss/tog fra nærmeste stoppested.

Info om Laberget: https://www.laberget.no/

Det blir aktiviteter som samhandlingsoppgaver, kajakk og kano, bading, badestamp, sosialt og stifte nye bekjentskaper.
Mer info og aktivitetsplan kommer når dere er påmeldte.

Betalingsinformasjon, skjema til utfylling, og program blir sendt ut når påmelding og bekreftet plass er avklart.

NB! IKKE BESTILL BILLETTER FØR DU HAR FÅTT BEKREFTET PLASS PÅ LEIREN !

For mer informasjon eller dersom du har spørsmål, kan dere kontakte oss i Norsk Tourette Forening, Trøndelag Fylkeslag: touretteforeningentrondelag@gmail.com
eller v/ Stine Kirknes på tlf. 930 40 074

Mvh,