Sted: Røros Hotell, An-magritt-veien 48, 7374 Røros Tid: 30.09.2022 - 02.10.2022

FAMILIEHELGA 2022
30. september til 2. oktober på Røros

Tradisjonen tro så har Norsk Tourette Forening, Trøndelag fylkeslag, gleden av å invitere våre medlemmer til hyggelig samling på Røros Hotell, ca to timers kjøretur sør for Trondheim.
Her vil det bli aktiviteter og hygge for hele familien. Barn vil finne nye venner, voksne vil dele erfaringer, og gode minner vil skapes.

Pris: kr. 1000,- pr. familie(1-4 stk ),
kr. 1500,- ved connection rom (2 rom, 5-6 stk)

Prisen pr. familie forutsetter at alle er medlem av NTF

Helgen inneholder overnatting fredag til søndag på Røros Hotell, enten i enkeltrom eller familierom, frokost, og middag. Det blir lagt opp til fellesarrangement på hotellet lørdag kveld, og tilbud om en felles aktivitet i Rørosområdet. Vi legger opp til raust med fritid, hvor dere kan benytte hotellets basseng, rusle en tur i storgata på Røros eller ta en kaffe med nye bekjente.

Røros Hotell ligger sentralt på Røros: Røros og Røros Hotell
Du kan reise med bil, tog, buss eller fly til Røros.

Beskjed om matallergier eller andre ting vi må ta hensyn til under oppholdet må gis beskjed om i påmeldingsskjemaet nedenfor.
Arrangementet er rusfritt iht. NTFs etiske retningslinjer. Begrenset antall plasser, så her gjelder førstemann til mølla.

Ta sjansen og meld dere på! Bindende påmelding innen 23. august på: https://forms.gle/Kr1jFESk3Eh4LapQ6

Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål om arrangementet til trondelag@touretteforeningen.no eller tlf. 99 63 77 92 (Hege)

Bekreftelse om plass blir gitt etter utløpt påmeldingsfrist 23. august.

Program med forbehold om små justeringer
Fredag 30. september
Ankomst fra kl 16:00.
Styremedlemmer og likepersoner vil være tilgjengelig i sofagruppen ved resepsjonsområdet.
Middag kl 19:00 - Tacobuffet
Tid for bading i bassenget

Lørdag 1. oktober
Frokost kl 08:00-09:30
Familietid til å gå i Røros sentrum og/eller bade i bassenget. Lunsj ordner hver familie selv, enten på hotellet eller i Røros sentrum
Etter lunsj - NTF Trøndelag fylkeslag dekker inngang på Rørosmuseet til de som ønsker det - gi beskjed fredag 30. september ved ankomst/middag.
Likepersoner vil være tilgjengelig i resepsjonsområdet i perioden 14:00-15:00
Middag kl 18:00 - Pizzabuffe
Etter middag blir det samling i underetasjen på hotellet med leker, disko mm.

Søndag 2. oktober
Frokost kl 08:00-09:30