Sted: Selbusjøen Hotell og Gjestergård, Havernesset 15, 7580 Selbu Tid: 18.03.2023 - 19.03.2023

Tidspunkt:
Lørdag 18.mars kl.11.00- søndag 19.mars kl.14.00
Sted: Selbusjøen Hotell og Gjestegård, Havernesset 15, 7580 Selbu

Pris: Kr 800/ pers for medlemmer i NTF. Prisen dekker lunsj lørdag og søndag, overnatting og middag lørdag (ikke drikke).
Og ikke minst masse faglig påfyll og samtaler med andre i samme situasjon.

Vi legger også opp til gode pauser, og tid under lunsj og middag slik at foreldre også kan snakke seg imellom.
Her er det muligheter for erfaringsutveksling, samt å knytte bånd med andre i samme situasjon.
Fylkeslaget stiller med flere likepersoner gjennom helga.

Det blir sendt ut endelig dagsplan over dagene etterhvert, men helgen skal inneholde:

-  Foredrag om skole og utenforskap, v/ Mona og Lars Morten Lersveen

-  Rettigheter og muligheter for familier med TS v/ Jurist Malin Garberg

-  Årsmøte 2023

-  Gruppearbeid og erfaringsutveksling

-  Brukerinnlegg av likeperson og styremedlem v/Stine Kirknes

Frist for påmelding er 7.februar 2023

Vi ønsker at alle som skal delta på denne helga er medlemmer i NTF.

Et medlemskap koster 380 kr for hovedmedlem, og 60 for familiemedlem. Ordinær pris for helga er minst 2800 kr, så her er mye dekket av fylkeslaget.
Avgift betales til konto 4345.11.16151 når plass er bekreftet av oss og senest innen 12.februar.

Spørsmål? Har du spørsmål eller trenger noen avklaringer, så spør gjerne på mail trondelag@touretteforeningen.no eller på telefon/sms til Elin Henrikø på 95170640

Håper dere har mulighet til å ta et avbrekk fra “hverdagen” og tilbringe to dager sammen med oss! Vi ser veldig frem til denne helga sammen med dere og våre foredragsholdere!

Mvh

Styret i Norsk Tourette Forening, Trøndelag Fylkeslag.