Sted: Egon Åsane Tid: 21.03.2024 18:00 - 19:30

Dato: Torsdag 21. Mars 2024
Sted: Egon Åsane / Digital plattform
Tid: kl. 18.00-19.30

Saker som ønskes behandlet på årsmøtet må sendes inn senest 7.3.2024. Det sendes til vestland@ntf-fylke.no

Fylkeslaget drives av frivillighet, savner du aktivitet nær deg? Kunne du tenkt deg å bidra med å avholde aktivitet i ditt område? Vi ønsker gjerne å nå ut til alle medlemmer i hele fylket, men for å få til dette er vi avhengig av frivillige sjeler rundtom i fylket som har lyst til å bidra, send oss gjerne en mail så tar vi en liten uforpliktende prat.

Forretningsorden:
a) Beslutningsdyktighet: For å kunne fatte vedtak på årsmøte må mer enn halvparten av styremedlemmene være til stede.
b) Vedtak krever alminnelig flertall av de tilstedeværende stemmeberettigede.

«Veibeskrivelse»:
I år har vi valgt å gjennomføre et hybrid årsmøte. Vi ønsker at alle som vil og har anledning skal få treffes på Egon Åsane(Myrdalsvegen 2) i et eget lukket rom, hvor det først blir årsmøte, etterfulgt av bespisning og hyggelig samhold. Kommer du med bil er det 3 timers gratis parkering på Horisont. Av hensyn til de store avstander i fylkeslaget kan de som ønsker det delta digitalt på selve årsmøte, dette vil bli vesentlig kortere enn oppsatt tid. Påmeldte digitalt vil motta en mail samme dag, eller dagen før. Denne mailen inneholder en link som må benyttes for å komme inn i vårt møterom.

Påmelding til årsmøte:
VIKTIG! Alle som skal delta må melde seg på, enten de vil komme fysisk eller digitalt. Dette så vi kan sørge for nok plasser til alle, og for at vi skal kunne holde oversikt over deltakere og hvem som er stemmeberettige på årsmøte. Påmelding gjøres ved å sende en e-post til vestland@ntf-fylke.no (eventuelt på sms til styreleder Marwin på 95074301). Påmeldingen må inneholde fult navn på påmeldte, e-postadresse, om du/dere deltar fysisk eller digitalt, samt gjerne være merket med påmelding til årsmøte 2024. Påmeldingsfrist: 14.3.2024.