Sted: Måløy Tid: 11.06.2023 10:00 - 14:00

Invitasjon til kajakk kurs i Måløy!

Egenandel: 400,- per person. (Vippses ved oppmøte)

Krav til deltagere: -Svømmedyktig/trygg i vann og over 10 år. Hovedmedlem eller familiemedlem i Norsk Tourette Forening

Medlemmer av Norsk Tourette Forening er hjertelig velkommen til et 4 timers introkurs havkajakk.
Dette er kurset for deg som ikke har padlet kajakk tidligere eller har noe padleerfaring og ønsker å få en kort innføring i padling i kajakk og det utstyret man bruker.
Gjennomført kurs gir deg våttkort. Dere vil bli tatt imot av likeperson fra fylkeslaget, og selve kurset avholdes av instruktør med godkjent utdanning fra Norges Padleforbund.

Påmelding og innbetaling av egenandel innen søndag 21. Mai kl. 12.00 til vestland@touretteforeningen.no Vipps: 690470 (Merk betaling med «Kajakk kurs»)

Ved påmelding trenger vi å vite ditt navn, adresse, fødselsdato, telefonnummer og mailadresse.
Dette for å kunne registrere kursbeviset i Norges padleforbund.
Det er begrenset plasser på kurset og førstemann til mølla prinsippet gjelder, vipps derfor gjerne etter du har fått bekreftelse av oss på at du har fått plass
😊

Spørsmål rundt arrangementet kan rettes til Ingolf på: 91851808.

Med vennlig hilsen: Norsk Tourette Forening, Vestland Fylkeslag