Sted: Lillebru gård, Bru-fjellveien 4 i Siggerud Tid: 11.06.2022 13:00 - 16:00

Norsk Tourette Forening, Viken fylkeslag ønsker velkommen til sommerfest på Lillebru gård i Siggerud.

Egenandel pr pers: 50 kr

Vi har gleden av å invitere til sommerfest for små og store!

Vi samles for trivelig samvær med grillmat og leker. Det vil være servering av pølser, hamburgere og drikke.

På gården er det lagt opp til flere aktiviteter som hoppeslott, klossebygg, kubb, biljard, shuffleboard, dart, bordtennis, airhockey, melkespannkast og mye annet.

Meld fra ved allergier så skal vi forsøke å tilrettelegge.

Vi ser frem til å møte dere alle!

Påmelding innen 01.Juni til Audhild Bjørnstad på tlf. 41691879. Egenandel innbetales til kontonr: 1644 20 11161 innen fristen.

Tema: Inkludering og samarbeid

Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål knyttet til arrangementet. Med vennlig hilsen

Norsk Tourette Forening, Viken Fylkeslag