Fagdag om Tourettes syndrom

01.11.2022 arrangerer RKT Helse Sør-Øst fagdag om Tourettes syndrom.

Tema:
Hovedfokus for fagdagene vil være diagnostikk / differensialdiagnostikk og behandling.
Når: 1. november 2022 - Fagdagen starter kl. 09.00 og slutter kl. 15.30
Hvor: Fagdagene gjennomføres hovedsakelig digitalt, men med et begrenset antall plasser fysisk i Oslo.
Fysisk i Oslo/Ullevål; informasjon om sted og lenke til digital deltagelse blir sendt ut til påmeldte i god tid før arrangementet.
Pris: Hver fagdag koster kr 500,- ved fysisk deltagelse, kostnadsfritt (gratis) ved digital deltagelse.
Målgruppe: Ansatte i Spesialisthelsetjenesten i Helse Sør-Øst

Link til arrangementet: https://oslo-universitetssykehus.no/arrangementer/invitasjon-til-fagdager-om-tourettes-syndrom-1-november-2022

Påmelding: Send påmelding til sjob@ous-hf.no med navn, profesjon, arbeidssted og fakturainformasjon. Husk å spesifiser hvilken/hvilke fagdager du vil delta på og om du vil delta fysisk eller digitalt.

Kursarrangør: Regional kompetansetjeneste for autisme, ADHD og Tourettes syndrom Helse Sør-Øst.
Det vil bli søkt godkjenning av fagdagene hos Norsk psykologforening og Legeforeningen.